Čtyři principy strategického obchodníka
V dnešní době je umění prodávat jednou ze základních dovedností potřebných pro úspěch. Co je ale také dnes realitou, že se i velmi zkušení strategičtí obchodníci, čím dál...
V dnešní době je umění prodávat jednou ze základních dovedností potřebných pro úspěch. Co je ale také dnes realitou, že se i velmi zkušení strategičtí obchodníci, čím dál...
Nikdy nepředpokládejte, že víte, co si druhý člověk myslí a jaké jsou jeho úmysly. Ptejte se, jen tak ze své domněnky uděláte pravdivou a hodnotnou informaci, na které...
Co člověk, to originál. Každý máme jiné vidění světa, jiné potřeby, přání, jiné pocity. A přesto spolu nutně potřebujeme vycházet, pracovat, žít.
INDIKÁTOR MÝCH OBAV Z ÚSPĚCHU
Překvapuje vás téma tohoto cvičení? Říkáte si, to je přeci bláznivé, jak bych mohl/a mít obavy z úspěchu, když úspěch je to, co...
Představte si, že mezi místem, kde se nacházíte teď, a místem, kde si přejete být (ať už v osobním nebo profesním životě), stojí most. Vy jste na jedné straně a na té druhé je váš sen,...
Lidská společnost občas připomíná džungli. Co člověk, to jiné pocity, názory, potřeby.. Slova, která si navzájem říkáme, mají pro každého jiný význam a obsah.
Znáte ten vtip? Dřevorubec v lese řeže pilou dříví. Pracuje tvrdě, do úmoru, nedívá se okolo, nezastavuje se, pot z něj jen stříká. Přijde k němu druhý a říká...
Stává se vám, že si po zhlédnutí něčí prezentace říkáte: „To bylo moc složité, nevím, co si z toho mám odnést?"; nebo: „Bylo to hrozně dlouhé a...