Prodej po telefonu
Staňte se pravým obchodníkem, který při volání klientům nemá stažený žaludek, hovory vede s lehkostí a má skvělé výsledky. Poznejte, že prodej není sprosté slovo a lze ho dělat dobře i bez manipulace, nekalých praktik či opakování skriptu jako zaseknutá deska.
Obsah kurzu
Kurz je koncipován do 4 části: Krátká první část obsahuje úvod a nastavení očekávání. Druhá část zahrnuje nejdůležitější teorii a metody jak prodávat bez stresu a s dobrým pocitem. V třetí části se zaměřujeme na praktické procvičování: zkoušíme si prodej po telefonu na modelových situacích, budujeme sebedůvěru v prodejní schopnosti a učíme se zacházet s námitkami. Účastníci dostávají zpětnou vazbu jak od ostatních účastníků tak od lektorky a mají možnost se učit z chyb i úspěchů. Závěrečná část kurzu je věnována shrnutí nejdůležitějších informací, aha momentů, podání zpětné vazby a zhodnocení naplnění očekávání.
1. Úvod, obsah kurzu, stanovení očekávání
Po úvodu, představení obsahu kurzu a seznámení se každý z účastníků sděluje svá očekávání od kurzu. Lektorka tato aktuální očekávání zapracovává do tréninku, aby účastník nalezl během dne svou odpověď.
2. Jak se připravit na prodej po telefonu
- Práce s trémou a obavou z odmítnutí
- Mentální uvědomění: jen prodat vs. prodat a tím někomu pomoci
- Ideální prodejce
- 3 pilíře kompetentnosti
- Budujeme vztah a projevujeme zájem
- Struktura prodejního rozhovoru
- Role emocí v prodeji
- Jak zjistit současnou situaci klienta, jeho potřeby
a hodnoty - Jak vzbudit zájem
3. Prodej po telefonu v praxi
- Hrubý scénář aneb čeho se držet a čeho se vyvarovat:
a) zahájení (včetně ověření správnosti osoby)
b) zjišťování potřeb a práce s benefity
c) další krok: prezentace služeb či nabídka schůzky
d) závěr - Etiketa při telefonování
- Zvládání námitek
- Re-akvizice starých klientů
- Akvizice nových klientů
- Prodej stávajícím klientům
- Sjednávání schůzek
4. Ohlédnutí a zpětná vazba
Shrneme klíčové informace, podíváme se, zda se nám podařilo naplnit záměr kurzu a podělíme se o zpětnou vazbu.
Program je sestavený interaktivně a umožňuje nabyté vědomosti a dovednosti ihned aplikovat do praxe.
Časový rozsah
1 - 2 dny (doporučeno 2 dny)
Pro obchodníky, kteří prodávají nejen po telefonu, ale i při osobních setkáních doporučujeme pokračovat kurzem prodejních dovedností.
Pro váš tým je možné navrhnout i kompletní dlouhodobé rozvojové řešení včetně náslechů rozhovorů/stínování a individuální zpětné vazby.
Tento kurz realizujeme v ČJ nebo AJ
PŘEČTĚTE SI NA NAŠEM BLOGU "Jak se častěji nechat inspirovat" nebo "3 jednoduché tipy jak se zbavit trémy".